Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2010

Σπιτική μαγιονέζα.

Υλικά: 2 κρόκκους αυγών , φρέσκα .
1/2 κουταλάκι μουστάρδα.
4 κουταλιές χυμό λεμονιού
1 φλιτζάνι λάδι
Λίγο αλάτι και λίγο άσπρο πιπέρι.

Εκτέλεση: Βάζουμε τους κρόκκους ,το χυμό του λεμονιού , τη μουστάρδα και το 1/4 του λαδιού στο μπλέντερ και χτυπάμε στη χαμηλή ταχύτητα. Προσθέτουμε και το υπόλοιπο λάδι και χτυπάμε για άλλα 20 δευτερόλεπτα. Ρίχνουμε το αλάτι , το πιπέρι και ανακατεύουμε ελαφρώς. Η μαγιονέζα μας είναι έτοιμη.

Μικρό μυστικό: Την βάζουμε σε γιάλυνο βάζο και την κρατούμε στο ψυγείο περίπου 3 μέρες.


Την Κυριακή είχα φίλους και ετοίμασα τσίπουρο και μεζέδες.

Γαριδούλες τηγανιτές...


Πέστροφες τηγανιτές με βούτυρο...τις πέστροφες τις έφερε ένας φίλος από την ΠΡΈΒΕΖΑ!


Και μανιτάρια τηγανιτά έκανα...


Φρέσκια σαλάτα και μαγιονέζα...


Και το τσίπουρο σε πρώτο πλάνο!

9 σχόλια:

Asteri (Maria) είπε...

Είναι καταπληκτική αυτή η μαγιονέζα.
Την φτιάχνω κι εγώ απλά αντί αυγά χρησιμοποιώ γάλα εβαπορέ.
Φιλιά
Καλή εβδομάδα

cook είπε...

παναγίτσα μου!!!με πεθανες τωρα...οπως λεει και το asteri γίνεται και με γαλα αντι αυγών(εγώ χρησιμοποιώ μακράς παστερίωσης..)

Lila Xagorari είπε...

Eγώ πάλι μπορώ να έχω μαζί με τη μαγιονέζα και λίγα τηγανιτά μανιταράκια?

Betty's Cuisine είπε...

Βάλε ένα τσιπουράκι και για μένα και έφτασαααααα....

mia maria είπε...

Αχ, θέλω μεζεδάκιααααα!!!
Η μαγιονέζα σου είναι τέλεια. Αποφεύγω να φτιάχνω γιατί που να βρεις φρέσκα αβγά! Καλή εβδομάδα Δήμητρα!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Πάλι ... κακοπεράσανε οι φίλοι σου βλέπω!!!
Η μαγιονέζα σου λαχταριστή!
Δεν κατάλαβα όμως. Μόνο 3 μέρες διατηρείται στο ψυγείο?
Πρέπει να καταναλωθεί σύντομα δηλαδή?
Εγώ συνήθως φτιάχνω μικρή ποσότητα κι έτσι δεν έχω παρατηρήσει πόσο διατηρείται η φρέσκια μαγιονέζα.

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Κα Δήμητρα πείνασα με όλα αυτά τα καλούδια!!!! Η μαγιονέζα δε λαχταριστή!!!

Giorgos Varvakis είπε...

Γεια στα χέρια σου Δήμητρα!!
Εγώ καπαρώνω τα μανιτάρια!!!!
Τη μαγιονέζα την τρώει ο μικρός μου ο γιος με το κουτάλι. Εγώ με το κουταλάκι :)
Φιλιά
Καλό απόγευμα

Αγγελικη Ν είπε...

Δήμητρα είσαι τυχερή που μπορείς να βρίσκεις αυγά που τρώγονται ωμά! Εγώ χρησιμοποιώ αντί για αυγά, βραστή πατάτα!
Ωραίο το μεζεδάκι σου! Όλα λαχταριστά!