Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

Εχουμε πολύ κρύο και πολύ χιόνι!


Χιονίζει όλη μέρα σήμερα!

19 σχόλια:

Ξανθή είπε...

Καλό μήνα Δήμητρα!!

dhmhtra είπε...

Καλό μήνα και σε σας Ξανθή μου!

Elpiniki είπε...

Τελειο τοπιο!
Καλο μηνα!

Lila Xagorari είπε...

Καλό μήνα Δήμητρα! Τουλάχιστον εσείς οι Βόρειοι βλέπετε και μια άσπρη μέρα! Εμείς οι θαλασσινοί ούτε έτσι δεν την βλέπουμε!!!

Ερμιόνη είπε...

Καλό μήνα Δήμητρα! Ζηλεύω τρελά! Εδώ έριξε λίγο χιόνι και πάνω που πήγε να το στρώσει βγήκε ο ήλιος και έλιωσε! :)

Χρυσαυγή είπε...

Πανέμορφα είναι!! Και τι δεν θα έδινα για ένα διήμερο εκεί!!
Ο Φεβρουάριος σας υποδέχθηκε στα λευκά!!

Pela Farsiarotou, φιλολογος/καθηγητρια αγγλικων/ ειδικη παιδαγωγος είπε...

Καλό μήνα και καλώς βρεθήκαμε! Πολύ ωραίο το ιστολόγιό σου και το τοπίο θεϊκό! κι εγώ κάθε μέρα ξυπνάω με την ελπίδα ότι θα δω ένα τέτοιο τοπίο από το παράθυρο αλλά τζίφος....! ελπίζουμε να τα λέμε!

http://3el-lifecoaching.blogspot.com είπε...

Κλείνω τα μάτια και φαντάζομαι οτι είμαι εκεί.
Πολλά φιλιά, να περνάτε καλά και να το διασκεδάζετε.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Κρυώνωωωωωω!!!
Καλό μήνα Δημήτρά μου, φιλιά!

peps είπε...

καλό μήνα! ζηλεύω!!!

mia είπε...

Καλό λευκό μήνα...χαχα όμορφα...

Marina είπε...

Τι υπέροχη εικόνα!!! Εμείς μόνο το κρύο φάγαμε φέτος...Από χιόνι λίγα πράγματα!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

πολύ όμορφο, αλλά εγώ προτιμώ να το χαίρομαι από μακριά, μπρρρρρρ!!
είμαι καλοκαιρινός τύπος!!!!
μέσα απο τη ζεστούλα του σαλονιού, κοιτάζω τις νιφάδες να στροβιλίζονται για ώρες, σε λίγο θα το στρώσει σε όλην την πόλη, αλλά εγώ ούτε στο μπαλκόνι θα βγω!!!!

Rena είπε...

Καλό μήνα Δήμητρα πολύ όμορφα τα χιονισμένα Γρεβενά!!!!!
Καλώς βρεθήκαμε!!!!!

para-kelsoscooks είπε...

Καλό μήνα να έχεις Δήμητρα.Όμορφη φωτογραφία. Εμείς που να δούμε χιόνι.....

δημητρα λαγονησι είπε...

καλο μηνα δημητρα.απο χιονια βλεπω αφθονο.σε εμας λιγο χιονισε λογω της θαλασσας.

dhmhtra είπε...

Καλημέρα σε όλους ...σήμερα έχουμε
πολύ χιόνι.
Να είστε καλά όλοι.

Penelope είπε...

Σαν τοπίο υπέροχο αγαπητή Δήμητρα.
Αλλά έχω την αίσθηση ότι δημιουργούνται πολλά προβλήματα, όταν ο καιρός κρατά έτσι για μεγάλο διάστημα. Δεν ξέρω αν οι άνθρωποι της πόλης σαν και μας θα τα "κατάφεραν" εύκολα να τα αντιμετωπίσουν :-)
Καλημέρες πολλές και καλό μήνα και από μένα.

cook είπε...

ωωωωωω!!!χιονιιιι!!!!εδω ολα κατααπρα τριγυρω,κι εμεις στη μεση!