Τρίτη 28 Μαΐου 2013

Σε φόντο καραμελέ...γλυκό κουταλιού μανιτάρι!




 Η χθεσινή μας βόλτα στο δάσος  μας αντάμειψε.


 Αν και οι καιρικές συνθήκες δεν είναι και οι καλύτερες καταφέραμε και μαζέψαμε λίγα νεραντζάκια (Κανθαρίσκους)


  Ήταν τόσο όμορφα που δεν ήθελα να τα μαγειρέψω


Τα καθάρισα και μου φάνηκε καλύτερη η ιδέα του γλυκού


 Λίγα ήταν αλλά το γλυκό μου έγινε πολύ καλό


Και για να πρωτοτηπήσω το συνόδευσα με κρέμα καραμελέ


Υ.Γ Γλυκό μανιτάρι σερβίρουμε στο fuit art cafe με τον Ελληνικό καφέ


                                                            Στην υγεία σας!

http://manitarosyntages.blogspot.gr/2010/06/blog-post_11.html

11 σχόλια:

syros2js είπε...

Θα γίνω πολύ ρεζίλι, αν πω πως ενώ ΛΑΤΡΕΥΩ τα μανιτάρια σε κάθε τους εκδοχή, δεν είχα ιδέα που γίνονται και γλυκό???!!!
Με έχεις ιντριγκάρει τώρα!!!
;-)
Φιλάκιααα!!!

dhmhtra είπε...

syros2js...Πως μπορώ να σου στείλω ένα βαζάκι;

Evie είπε...

ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΔΗΜΗΤΡΑ!!! ΥΠΕΡΟΧΑ, ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ!

Χρυσαυγή είπε...

Φοβερή ιδέα και πρωτότυπο που σερβίρετε το γλυκό αυτό στο καφέ σας!!!

peps είπε...

ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ!!!
Δεν έχω φάει ποτέ!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Από τα πιο πρωτότυπα και εντυπωσιακά γλυκά!
Φιλιά!

Αγγελικη Ν είπε...

Πολύ θα ήθελα να τα δοκιμάσω! Μου θυμίζουν οπτικά τα κάστανα γλυκό!
Φιλάκια

ΦΛΩΡΑ είπε...

Πολύ θα ήθελα να ήξερα που είναι το καφέ σας να έρθω να δοκιμάσω το γλυκό μανιτάρι, του οποίου αγνοούσα την ύπαρξη αλλά και την συνταγή....
Φαντάζομαι πως τη συνταγή δεν την δίνεις.

Εφη είπε...

Ετσι όπως το βλέπω το γλυκάκι σου να μου κλείνει πονηρά το μάτι, σκέφτομαι ότι αυτό και την ελιά σε γλυκό του κουταλιού μονο δεν έχω δοκιμασει και θα έπρεπε! Είμαι περίεργη με τις γεύσεις βλέπεις! Καλό βράδυ!

Gina-Teta είπε...

Έχω φάει μανιτάρια, ψητά, τηγανιτά, με κρεμα γαλακτος και πολλά άλλα γιατί είμαι λάτρης τους αλλά σε γλυκό ποτέ!

Magia da Inês είπε...

º° ✿⊱°º•.

Que delícia!
Parece tão bom!!!
Bom fim de semana!
Beijinhos do Brasil

¸.•°❤❤⊱彡