Δευτέρα 13 Απριλίου 2009

Και τις λαμπάδες της Λαμπρής στολίσαμε με μανιτάρια






6 σχόλια:

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

κι εγώ θέλω λαμπάδα μανιτάρι,
αλλά και λίγα ξομπλιαστά αυγουλάκια σαν αυτά της φωτογραφίας, κάποτε ζωγράφιζα, έβαφα με μεταξωτές κλωστές, με φλούδες, με χίλιους δυο τρόπους, τα τελευταία χρόνια, αποφάσισα να σταματήσω, δεν τρώμε ούτε ένα, δεν έχω και χώρο για να φυλάξω, απλά θα τα χαίρομαι σε μπλοκς όπως το δικό σου,
εκτός κι αν αρραβωνιαστεί κανένα κορίτσι και φτιάξω για τα πεθερικά, αλλιώς δεν το κανακάνω,δεν το κανακάνω!!!!

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ, μακάρι το ιλαρό φως να φωτίσει τις ψυχές όλων των ανθρώπων

Maria B. είπε...

Δεν σε πιστεύω !!!!!!!!! θα πρέπει να έχεις την πιο ΙΝ λαμπάδα που υπάρχει!!! Καλή Ανάσταση Δημητρούλα μου και να είσαστε πάντα καλά !!!!

cook είπε...

τι υπεροχες!να μην ειστε κοντα να εχω κι εγω μια!

καλη Ανασταση Δημητρα μου :)

dhmhtra είπε...

Ευχομαι να περάσετε όλοι καλά.
ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ όταν θα αραβωνιάσεις τα κορίτσια σου θα με ενημερώσεις και εγώ θα σου στολίσω ένα καλάθι και θα σου το στείλω.
Μαρία και cook μπορώ αν θέλετε να σας στείλω απο μία λαμπάδα.
Φιλιά

Maria B. είπε...

Δημητρουλα μου, σ'ευχαριστώ πολύ !!
είσαι τόσο καλή!! δεν ντρεπομαι να σου πω ότι θα ήθελα παρα πολύ μια λαμπαδίτσα και κανενα αυγουλάκι απο τα χεράκια σου αλλά φεύγω αύριο και δεν θα έχω διεύθυνση για να μου την στείλεις!!! κρίμα !! του χρόνου να είμαστε καλά!

ευχομαι καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα με υγεία και αγάπη.!!

cook είπε...

ω!!!!...καλη μου χιλια ευχαριστω...ειναι σα να μου την εστειλες!!!φευγω μεθαυριο πρωι πρωι ...
φιλια πολλα :)