Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου 2009

ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ ...του δάσους!

Ένας φίλος χθες το απόγευμα μας έφερε ένα καταπληκτικό μανιτάρι. Ζύγιζε 5,5 κιλά Το κόψαμε και το μοιράσαμε.
Είναι το κοτόπουλο του δάσους. Όταν το μαγειρέψεις είναι σαν να τρως άσπρο κρέας κοτόπουλου
Όταν είναι φρέσκο είναι πολύ νόστιμο και μπορούμε να το μαγειρέψουμε με διάφορους τρόπους.

Εγώ αφού το έκοψα σε μικρά κομμάτια το αλάτισα ,το αλεύρωσα και το τηγάνισα σε ζεστό λάδι .Το συνόδευσα με φρέσκια σαλάτα και τσίπουρο !





Οι άνδρες ήπιαν το τσίπουρο και ’μεις οι γυναίκες φάγαμε το μανιτάρι!

23 σχόλια:

Lila Xagorari είπε...

Αχ! τι μου κάνεις τώρα! Θα περιοριστώ σε κοτόπουλο του κήπου μου με μανιτάρια του σούπερ μάρκετ. Τέλεια φαίνονται τα μπαστουνάκια!

Fuitακος είπε...

Μακράν το καλύτερο μανιτάρι. όλα τα άλλα είναι γι' αυτούς που δεν ξέρουν...
Μάνα τι κάνεις; ΌΛα καλα; Πάλι καλά που υπάρχει και η τεχνολογία και μιλάμε λιγάκι. Χα χα χα χα!!!
Κράτα κανένα κοτοπουλάκι "δάσους" για τις εκλογές που θα αηφορίσουμε Γρεβενά. Με τσίπουρα είναι μακράν ο καλύτερος μεζές.
Φιλιά πολλά από τη "σκατο"ΑΘΗΝΑ

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

πως να πω τώρα εγώ ότι δε ζηλεύω, ποιός θα με πιστέψει;

μα κι εσύ είσαι "κακιά" και άπονη; δεν μας λυπάσαι;
τι θα φάμε εμείς τώρα, μάλλον θα πάω να κυνηγήσω κανένα "άγριο" κοτόπουλο στο κτήμα του πατέρα μου, να λέω κι εγώ πως κάτι άγριο έφαγα, με μανιτάρια σούπερ μάρκετ που λέει κι η ΛΙΛΑ

ΤΕΛΕΙΟ, αλλα δυστυχώς εμείς θα φάμε "ψάρια"
(από το φάτε ματια... )
μόνο θα βλέπουμε, ευτυχώς έχουμε τσίπουρο να συνοδεύσουμε όσα βλέπουμε στην οθόνη του υπολογιστή, ευτυχώς είναι μεγάλη και θα φάμε καλά

κλαψ, κλάψ!!!!!!

Ξανθή είπε...

Εξαιρετικό!!!πολύ θα ήθελα να έβρισκα αυτά τα μανιτάρια!!
Επιπλέον σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την ανταπόκριση σου στο ερώτημα μου.
Καλό Σαββατοκύριακο!!

Maria B. είπε...

εντυπωσιακότατο !!!!!!!

μπραβο, φανταζομαι θα είναι υπέροχο πιάτο !!!

καλό σ/κ

ΕΛΕΝΑ είπε...

5,5 κιλά μανιτάρι???????
Απίστευτο!!
Δεν ήξερα ότι υπάρχουν τόσο μεγάλα!
Να προσθέσω κι εγώ την δική μου ... ζήλια για το μεζεδάκι:P

mia maria είπε...

Εντάξει τα κατάφερες και μας έκανες όλους να ζηλέψουμε! Τόσο μεγάλο μανιτάρι! Τέλεια φαίνονται!

Betty's Cuisine είπε...

Μανιτάρι-γίγας ε; πω πω πολύ θα ήθελα να το δω από κοντά...
Όσο για το μεζεδάκι, ζηλεύωωωωωωωω, κρατήστε μου κι εμένα κανένα κομμάτι - αλλά μαζί με τσίπουρο παρακαλώ!

kiki είπε...

Φοβερό! δεν έχω ξαναδεί τέτοιο! Ακόμα και στην όψη μοιάζει με κοτόπουλο! Μιαμ!

dhmhtra είπε...

Λίλα καλησπέρα.Ολες τις συνταγές μου μπορείς να τις κάνεις και με μανιτάρια του σουπερ μάρκετ!

dhmhtra είπε...

Fuitako μου!
Εχω γεμίσει τους καταψύκτες και θα τα μαγειρέψουμε όταν έρθετε με το καλό.
Ας μιλάμε κάπου κάπου και ας είναι και μέσω τεχνολογίας.Είναι πολύ δύσκολη η μοναξία ...και δεν χτυπάει το τηλέφωνο!
Σ΄αγαπώ πολύ.

dhmhtra είπε...

Γαστεροπλήξ...έλα στα Γρεβενά για ένα τραπέζι με μανιταρομαγειρέματα!

dhmhtra είπε...

Ξανθή πράγματι αυτά τα μανιτάρια είναι πολύ νόστιμα αλλά δεν τα ξέρουν πολλοί οπότε δεν τα μαζεύουν.
Φυσικά οπως είπα και άλλη φορά δεν πέρνουμε από το δάσος τίποτα που δεν γνωρίζουμε καλά.

dhmhtra είπε...

Μαρία Β. το κοτόπουλο του δάσους είναι μεν νόστιμο αλλά είναι και πολύ εντυπωσιακό στην εμφάνιση με αποτέλεσμα να στολίζει και το τραπέζι μας.

dhmhtra είπε...

Ελενα καλησπέρα.
Αυτά τα μανιτάρια και πολλά άλλα αν οι καιρικές συνθήκες το επιτρέψουν γίνονται πράγματι πολύ μεγάλα.

dhmhtra είπε...

Big mama πράγματι είναι να το ζηλεύει κανείς για το μεγεθος του αλλά και για την όμορφη εμφάνιση.
Δεν ήθελα να το μαγειρέψω για να μην το χαλάσω

dhmhtra είπε...

Betty θα χαρώ κάποια στιγμή να μαγειρέψω εγώ τους μεζέδες και συ να φέρεις το τσίπουρο!

dhmhtra είπε...

Κική γειά σου.
Αν δεν σου πουν ότι τρως μανιτάρι δεν υπάρχει περίπτωση να το καταλάβεις.Κρίμα που δεν μπορώ να σου στείλω ένα κομμάτι!

Maria Tzirita είπε...

Δήμητρά μου, περίμενα να ετοιμάσω τη σχετική ανάρτηση για να σου γράψω και να σου πω πόσο σ'ευχαριστώ για την κίνηση που έκανες και με συγκίνησε τόσο... Τα υπόλοιπα πέρνα να τα δεις, η ανάρτηση αφιερωμένη σε σένα και τον κούκλο τον γιό σου! Τα φιλιά και την αγάπη μου.....

Lila Xagorari είπε...

Δήμητρα με τα ωραία μανιτάρια πέρασε από τα λιλά μου να πάρεις κάτι!

katerina είπε...

5,5 κιλά .. απίστευτο!
Και τι δε θα΄δινα να ζούσα δίπλα στο δάσος σου!!!!

yanmaneee είπε...

air max 97
golden goose outlet
yeezy boost
cheap jordans
zx flux
michael kors outlet online
adidas tubular
mbt shoes
nike air force 1
coach outlet

sleeso είπε...

visit this web-site replica ysl Web Site bags replica gucci Source bag replica high quality